-->

2013. február 5., kedd

.:: Köszönet, verseny ::.

Sziasztok!

Három dolgot szeretnék most közölni, amik közül az egyik:
Szeretnék köszönetet mondani! Hihetetlen ezt látni, de a blognak a 11. résznél már 69 olvasója van és több, mint 11 500 oldalmegjelenítés, rengeteg komment.... Hihetetlenül boldog vagyok és szeretném nagyon-nagyon megköszönni minden olvasómnak, hogy itt van és követi a blog alakulását! Fantasztikusak vagytok! <3


És végül. Egy kósza ötlet fogant meg a fejemben és gondoltam rákérdezek, aztán majd eldöntitek, mi legyen a sorsa.
Azt találtam ki, hogy indítanék egy versenyt. Egy másik blogomnak csináltam egy összefoglaló videót, ami a történet tartalmát dolgozza fel. Úgy gondoltam, hogy ennek a blognak is jól jönne egy ilyen videó, de...! És itt jön az ötlet:

Ti készítenétek el! Elküldenétek az elkészült videókat és én mindet kiraknám, továbbá a legjobbat kiválasztanám és az lenne az oldal hivatalos videója. Mit szóltok? Nagyon hülyeség?

Feltételek:


- szerepeljen benne Holly és Darcy ( Selena Gomez), Tyler (Justin Bieber) és természetesen Harry ( valamint a többi fiú is feltűnhet)

- legyen benne utalás a cseréről és arról, hogy ikrek

- az eddig történtekre is térjen ki a videó ( például Lou szülinapi bulija, Tyler és Darcy megismerkedése)

- valamint az ezután következő események és itt spoiler : ( az álarcosbál és egy autóbaleset)

Ennyi lenne, ezen kívül, ha még valami ötletetek van, mi is szerepeljen benne, akkor bátran alkossatok. Ha vannak jelentkezők az ötletre, akkor írjatok ide és egy másik posztban majd leírom a további teendőket! :)


2 megjegyzés: