-->

2013. június 17., hétfő

Köszönet; információ

Drága Olvasóim!


Nem is tudom, hogy kezdjem. Az egyik szemem sír, a másik nevet, hogy idáig is elérkeztünk. 7 hónap. Hét hónap telt el, mióta felkerült az első rész és egyszerűen hihetetlen, hogy ilyen csekély ( mert szerintem, a számokhoz képest csekély) idő elteltével sikerült ezt elérnem. Volt olyan, hogy hosszabb ideig nem hoztam részt, de TI mégis kitartottatok és ennek ellenére tovább olvastátok. Talán nem tudom ezt eléggé megköszönni. És most egy kis számadat:
- 20 rész ( Az első "évad"-ból)
- 105 feliratkozó (eddig)
- 33145 oldalmegtekintés (eddig)
- több mint 260 komment
Hihetetlen! Sosem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok szeretni a blogot és tessék! Nagyon-nagyon boldog vagyok!

És a történetnek még nincs vége, hiszen két "évad"-osra terveztem! Azt még nem tudom, mikor kezdem a másodikat, de még a nyáron sor kerül a folytatásra! Remélem továbbra is figyelemmel követitek Holly és Darcy történetét! 
Nagy ölelés! Szeretlek Titeket! <3

Ui.: Ha még nem olvastátok az új részt: KATT!

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Egy meglepetés vár a blogomon: find-happiness-in-misery.blogspot.com :))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a blogod, mert ez nem az a tipikus one direction-s blog, amikért különben annyira nem rajongok. És persze azért is, mert a történet is nagyon jó, és ahogy leírod, az is:D Várom a következő részt:))

    VálaszTörlés
  4. Szia,ma kezdtem el a blogod,de olyan szinten király,h maris itt tartok:)! de megkerdeznem,hogy akkor most van masodik evad?? mert akarhol keresem egyszeruuen nem talalom:) legyszi ha ezt olvasod vagy akarki olvassa es van masodik evad kerlek linkeljetek!!!!!!:):):)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon tetszik a blogod. Tök jó benne, hogy nem sablonos. Lesz második évad? Mert én nagyon várom még mindig!!! Remélem minél hamarabb információt adsz. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés